Dinsdag 24 februari

24 februari 2015 - Filzmoos, Oostenrijk

Vandaag hebben we een rustige dag. De hele dag is het aan het 'mot' sneeuwen. Eigenlijk dus geen weer om echt naar buiten te gaan met de kleine. We zijn dus vanmorgen lekker binnen gebleven. Ik ben met Menno en Lieke beneden in de loge gaan zitten toen Merijn aan het skiën was. We hebben spelletjes gedaan en Menno heeft filmpjes gekeken.
Ondertussen werd onze kamer weer schoon gemaakt. Wat een luxe zeg!
Vanmiddag is Lieke weer mee gaan skiën en heeft Menno heerlijk geslapen. Dit kon hij goed gebruiken, want vanavond gaan we kijken bij het feest in de sneeuw. Hier hebben we heel veel zin in.
Lieke doet het echt super met skiën. Ze gaat alle pistes zonder moeite af, achter papa aan. Merijn is heeeeeel trots.
Rond 17.00 hield het op met mot sneeuwen en ging het echt sneeuwen. Hier hebben we op gewacht. Nu hopen dat er een mooi laagje valt.
Ook vanavond stond er weer een heerlijk diner voor ons klaar. De kinderen kregen friet met leberkase en wij hadden kalkoenragout met rösti.
Na het eten hebben we ons lekker warm ingepakt, want het sneeuwde nu echt flink door. We hebben echt genoten van de mooie show die gegeven werd op de verlichtte piste. Menno en Lieke leken wel sneeuwpopjes, maar doordat ze heel erg geboeid waren hoorden we ze niet klagen. Echte bikkels.
Inmiddels was het al wel half tien geworden. Hoog tijd om te gaan slapen dus.