donderdag 26 februari

26 februari 2015 - Filzmoos, Oostenrijk

Vandaag zijn we inderdaad wat actiever geweest. Vanmorgen ben ik de hele ochtend met de kinderen buiten geweest. We hebben boodschapjes gedaan en gezellig wat gedronken in een cafeetje. Lieke en Menno vonden het erg leuk, want ze hadden hier ook speelgoed staan voor ze. Zo kon ik heerlijk genieten van mijn warme choco. Op weg terug naar het hotel heeft Lieke nog een sneeuwengel gemaakt. Heerlijk om er zo uit te zijn. Vanmiddag heeft Lieke weer geskied. Ze doet het echt heel goed. Ze heeft ook voor het eerst in tijden weer wat kleur op haar gezicht. We zien dat deze vakantie haar erg goed doet. Ook Menno doet het super. Hij heeft al veel "vrienden" gemaakt, want zodra we in het restaurant zitten laat hij zijn hele repertoire aan liedjes horen en het liefst zo hard mogelijk. Iedereen kent Menno inmiddels.
Helaas is de vakantie alweer bijna over. Van ons mogen ze volgend jaar twee weken krokusvakantie geven. Hihihi

1. Stephanie gadellaa:
    27 februari 2015
    Wat fijn om te horen dat t goed gaat met lieke. Had ze echt even nodig. Relaxen en leuke dingen doen met z'n allen! Snap dat Menno bink van de berg is, hij is ook te leuk hihi. Geniet nog maar even lekker van de laatste dagen daar! Dikke kus van ons
  2. Jan En Carla Erne:
    27 februari 2015
    Hallo vakantie gangers. Fijn dat jullie het allemaal zo goed doen. Vooral ook onze kleinkinderen . Maar wij zijn samen oon wezen winkelen op Hoog Catrijnen was ook heel gezellig. Dat gaan we vast vaker doen, want het lopen van mij gaat steeds beter. De rest bebben we al besproken.
    groetjes van ons.