Maandag 23 februari

23 februari 2015 - Filzmoos, Oostenrijk

Hallo lieve allemaal,
Wat boffen we vandaag weer zeg. Het is echt prachtig weer. Een strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Dat wordt genieten. Helaas ging onze wekker (de kerkklok) weer om 6.00 uur. Ach, zo kunnen we langer van onze dag genieten.
De kinderen hebben zich nog een uurtje vermaakt met iPad en tablet, zodat zij niet de wekker waren van de andere hotel gasten.
Na het heerlijke ontbijt is Merijn gaan skiën. Lieke, Menno en ik zijn naar de supermarkt gelopen en daarna naar de paardjes. Wat was dat heerlijk in de zon.
De tijd gaat hier trouwens wel heel erg snel, want toen we terug waren op de kamer, was het alweer tijd voor de lunch.
Vanmiddag is Lieke weer gaan skiën met Merijn en heeft Menno weer ruim twee uur geslapen. Ik heb heerlijk op het balkon in de zon zitten lezen (dus ja Mieke, ik ben bezig in je boek. En het bevalt goed) Lieke en Merijn hebben ook nog wat mooie foto's gemaakt op de piste en ze hebben elkaar gefilmd.
Toen Merijn en Lieke terug waren van het skiën, zijn we nog gaan wandelen met z'n vieren en hebben de kindjes heerlijk in de sneeuw gespeeld.
Het was weer een heerlijke dag.

1. Stephanie gadellaa:
    24 februari 2015
    Het klinkt als een heuse straf... Hihi fijn dat er lekkere verse sneeuw ligt en het zonnetje schijnt! Dikke kus en veel liefs van ons