Zaterdag 21 februari

21 februari 2015 - Filzmoos, Oostenrijk

Goede morgen allemaal,

Nou ja, goede morgen.........Allereerst is het een vreselijke nacht geweest voor mij (misschien een klein beetje overdreven) Menno werd bijna elk half uur wakker, omdat hij het vreemd vond en hij zijn speen of beer kwijt was. Ik ben dus een aantal keer bij hem gaan kijken en na de vierde keer heb ik hem naast me gelegd. Helaas werd Lieke toen wakker. Het was 2.30, dus veel te vroeg om wakker te worden. Menno viel gelukkig gelijk weer in slaap, maar Lieke kon de slaap niet meer vatten en besloot toen maar om elke tien minuten te vragen hoe laat het was. Ik heb dus vanaf 4.00 niet meer geslapen. Om 5.00 uur vertrokken we uit het hotel, op weg naar Filzmoos. Hier kwamen we na een zeer voorspoedige reis aan om 7.30 uur. We waren alle drukte voor. We konden trouwens goed merken dat we een week later vakantie hebben, want het werd al licht toen we nog in Duitsland waren. Nu kon merijn ook een keer wat van de bergen zien. We moesten in het hotel nog wel even wachten op onze sleutel. Om 10.45 konden we de kamer in. We hebben weer een mooie kamer, waar we ons meteen thuis voelen. Op dit moment zijn Menno en ik op de kamer en Merijn en Lieke zijn skispullen huren.Ik ben trouwens benieuwd wat we vanavond gaan eten.

Het is inmiddels avond en we hebben heerlijk gegeten. Er stond een boerenbuffet op het menu. Er waren allerlei soorten vlees en groenten en ook nog een heerlijk salade buffet. Het was ,zoals we hier gewend zijn, weer prima verzorgd. Nu gaan we zo heerlijk slapen, want we zijn toch best een beetje moe.

1. Stephanie gadellaa:
    22 februari 2015
    Kijk, dat zijn de berichten!(met uitzondering van die nacht uiteraard) ik zeg slee uit de auto en gaan! Lieke en merijn; veel plezier met skiën, Corina lekker genieten van hopelijk veel zon en Menno, laat je moeder heel!;)
  2. X X:
    22 februari 2015
    We hopen dat jullie deze keer allemaal goed hebben geslapen.
    Geniet van al het goede daar !!!!!!!
    Lieve groet