Zondag 22 februari

22 februari 2015 - Filzmoos, Oostenrijk

Wat hebben wij heerlijk geslapen vannacht. Om 20.30 gisterenavond lagen we alle vier plat en we zijn als een blok in slaap gevallen. Om 6.00 bevonden kerkklok te beieren. Dit is het nadeel van het feit dat we aan de achterkant van het hotel slapen. Maar ach, zo hebben we nog wat aan onze dag. Gelukkig hielden de kinderen zich aardig rustig en hadden de buren geen last van ons. Om 8.00 konden we aanschuiven aan het ontbijtbuffet. Het was allemaal weer heerlijk. Na het ontbijt is Merijn gaan skiën en hebben Lieke, Menno en ik ons vermaakt op de kamer. Het is inmiddels ook gaan sneeuwen, dus we hebben uitgebreid sneeuwvlokken geteld. Tussen de middag kwam Merijn op de hotelkamer eten. Daarna nam hij Lieke mee om te skiën. Lieke gaat als een speer de berg af. Ze heeft ook geen angst. Merijn vindt dat ze het super doet ondanks dat ze geen les heeft. Menno heeft bijna drie uur geslapen. Toen hij wakker was zijn we even lekker buiten door de sneeuw gelopen. Prachtig vond hij dat. Vanavond staat er Wiener schnitzel met patat op het menu. Wat een ramp

1. Stephanie gadellaa:
    23 februari 2015
    Volgend jaar gaan we mooi mee!;)
  2. Arjan en Mieke:
    23 februari 2015
    Jullie zullen wel doodmoe geweest zijn door voorgaande nacht nauwelijks geslapen te hebben.
    Wat goed van Lieke dat ze zo goed kan skieen.
    Corina ben je al begonnen met lezen?? Hihi!!
    Geniet lekker van jullie vakantie!!
    Groetjes van ons
  3. Jan En Carla Erne:
    23 februari 2015
    Hallo lieverds. Wat een leuke foto, s en video. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Lieke doet heel goed haar best hoor. Veel plezier. Groetjes en knuffels van ons XXXXX?