Vrijdag 20 februari

20 februari 2015 - Schweitenkirchen, Duitsland

Ja, het is zover. Vanmorgen om 4.45 uur ging de wekker. Gelukkig stond alles al klaar in de hal, dus we waren redelijk snel ingepakt.
Zowaar paste alles in de auto. Zelfs een klein beetje ruimte over.
We vertrokken om 6.35 uit Vleuten. Tot over de Duitse grens hadden we regen. Dat was iets minder. Ook kregen we al vrij snel file, waardoor we al zeker 45 minuten vertraging opliepen. Nu maar hopen dat we dat nog ergens in kunnen halen. Het is nu 9.00 uur en we zitten nu bij vliegveld Düsseldorf. Lieke zit een dvd van Buurman en Buurman te kijken en Menno zit lekker te relaxen met zijn speen en zijn beren. We zijn inmiddels ruim een uur verder en we hebben net onze eerste stop gehad. Normaal gesproken zijn we hier al rond 9 uur. Nu dus ruim een uur later. Maar ach, we zitten warm, het is inmiddels droog geworden en we kunnen nu lekker doorrijden.
Het is nu 12.15 uur en we rijden 50 km voor Würzburg. De regen heeft plaats gemaakt voor een heerlijk zonnetje. Het lijkt wel of we op zomervakantie gaan.
Wel zien we nu voor het eerst wat restjes sneeuw langs de weg.
We zijn inmiddels twee uur verder en volgens de TomTom hebben we nog 130 km te gaan tot ons hotel in Sunzhausen. Het lijkt hier echt wel zomer. Het is 13 graden en de zon schijnt volop. We hebben al wel sneeuwploegen klaar zien staan bij vliegveld Frankfurt, want ze verwachten hier nog wel flink wat sneeuw. We zullen zien. En oh ja, ....wat hebben we toch een schatten van kinderen. We zitten nu 8 uur in de auto en ze hebben nog geen kick gegeven. We zijn super trots op ons kroost.
Om 15.30 kwamen we aan bij het hotel. Er ligt her en der wel wat sneeuw, maar we hebben weleens meer gehad. We gaan nu eerst even relaxen en daarna lekker eten. We verheugen ons op de Wiener Schnitzel met patat.

1. Stephanie gadellaa:
    21 februari 2015
    Ha lieverds, fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat het daar mooi is. Genieten maar!! ❄⛄